صفحه حمایتی استقلال|ابزار رایگان وبلاگ
استقلال با این ترکیب به مصاف استقلال اهواز می رود

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " استقلال تاج اخبار و... " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


استقلال با این ترکیب به مصاف استقلال اهواز می رود

از یک جهت شانس استقلال را در اهواز میتوان بیشتر از تیم میزبان دانست و آن هم به دلیل ترکیب ناشناختهای است که مظلومی با مهرههایی که در اختیار دارد به مصاف استقلال اهواز میفرستد.
به گزارش کاپ و به نقل از ایران ورزشی،حتی اگر گرمای شدید هوای اهواز آبی پوشان را از پا درآورد، یا روحیه ضعیف بازیکنان بعد از باخت با ذوبآهن، آفت جان این تیم شود یا مشکلات مالی مختلف تمرکز شاگردان مظلومی را برهم بزند، باز هم استقلال میتواند حریف خوزستانیاش را در خانهاش غافلگیر کند.
درست است که پرویز مظلومی در این مسابقه سجاد شهباززاده و جاسم کرار را در اختیار ندارد اما رسیدن حنیف عمرانزاده و میلاد فخرالدینی به این بازی دست سرمربی استقلال را برای چینشی جدید حسابی باز میگذارد.
حالا مظلومی هست و مهرههایی که با استفاده از آنها میتواند بزرگترین مشکل تیمش در خط دفاعی را برطرف کند و علاوه بر آن انتخابهای متعددی برای خط هافبک و حمله استقلال پیش رو داشته باشد.

فخرالدینی به جای خرسندنیاهرچند محمدرضا خرسندنیا در سه هفته ابتدای لیگ توانسته بود با وجود غیرتخصصی بودن پست جدیدش در دفاع راست، به خوبی از پس وظایفش در این پست برآید اما قطعاً رسیدن میلاد فخرالدینی تغییرات مثبت زیادی را در دفاع راست استقلال ایجاد خواهد کرد. فخرالدینی فصل گذشته یکی از بهترین مهرههای استقلال بود که غیبتش در سه هفته ابتدایی لیگ پانزدهم به شدت مشهود بود. حالا با آمدن فخرالدینی نه تنها خیال استقلالیها بابت این پست راحت میشود، بلکه با آزاد شدن محمدرضا خرسندنیا، میتوان به تقویت خط هافبک این تیم هم امیدوار بود چرا که خرسندنیا میتواند یکی از نامزدهای مظلومی برای بازی در پست هافبک دفاعی باشد و از این حیث تغییر مثبتی برای استقلالیها به وجود بیاورد.

حنیف عمرانزاده به جای مگویانهرچند عملکرد خوب زوج دفاع میانی استقلال شانس عمرانزاده را برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم بعد از پایان محرومیتش کاهش میداد اما با اشتباهات فاحش مگویان در بازی با ذوبآهن بعید نیست که پرویز مظلومی در این بازی، حنیف را جایگزین مگویان کند. هرچند زوج مگویان و حنیف با توجه به سابقه بازی با یکدیگر میتواند به مراتب هماهنگتر از زوج حنیف – حاج محمدی باشد اما در نهایت اینکه کدام یک از این دو زوج، دفاع میانی تیم مظلومی را تشکیل دهد، کاملاً وابسته به نظر سرمربی است. اگر مظلومی اشتباهات بازی گذشته را مدنظر قرار دهد، قطعاً زوج حنیف – حاج محمدی را انتخاب خواهد کرد و اگر برای او هماهنگی مدافعانش در اولویت باشد باز هم به مگویان اعتماد میکند و حاج محمدی را نیمکتنشین خواهد کرد. هرچند با توجه به اینکه او در هفتههای اخیر هم از مهرههایی استفاده کرده که پیش از این کنار یکدیگر بازی نکرده بودند، احتمالاً ریسک ناهماهنگی را به جان میخرد.

جابر انصاری به جای کرارمظلومی در بازیهای اخیر نشان داده که در میان زمین چندان وابسته به جاسم کرار نیست. او حتی این بازیکن را در ترکیب ثابت تیمش هم قرار نمیداد. در عوض جابر انصاری انتخاب پرویز مظلومی به جای کرار برای استفاده در پست پلیمیکر بوده است. هرچند که وقتی مظلومی خسرو حیدری را قدری آزادتر گذاشت، خسرو همزمان با انجام وظایفش در بال راست، به خوبی برای مهاجمان بازیسازی میکرد و یکی از بهترین بازیهایش را ارائه داد. علاوه بر اینها بهنام برزای هم با توجه به قابلیتهایی که دارد میتواند یکی از گزینههای مظلومی برای بازی به جای کرار باشد. وقتی پرویز مظلومی با انتقال این بازیکن به ختافه مخالفت کرد، به نظر میرسید برنامههای ویژهای برای او داشته باشد اما واقعیت این است که برزای با وجود شایستگیهایی که داشته در استقلال به جایی بهتر از نیمکت نرسیده است. به همین خاطر باید دید مظلومی تا چه زمانی میخواهد از او در ترکیب ثابت تیمش استفاده نکند.

آرش به جای پروپژیچ؟!تک مهاجم تیم مظلومی هم یکی دیگر از علامت سوالهای ترکیب استقلال خواهد بود. پروپژیچ در بازی با ذوبآهن با سایر بازیکنان هماهنگی لازم را نداشت و در بسیاری موارد از به سرانجام رساندن حملات تیم ناکام مانده بود. علاوه بر این استفاده از پروپژیچ در نوک حمله، باعث شده بود که مظلومی از آرش برهانی در بال چپ استفاده کند. پستی که برهانی نتوانست در آن راضی کننده باشد. علاوه بر این برهانی در نوک حمله هم آنطور که باید و شاید در تیم استقلال جواب نداده و بهترین بازی او مربوط میشد به مسابقه اولی که سرمربی شهباززاده را در نوک حمله بازی داده بود و آرش با آزادی عمل در بال راست قرار میگرفت. علاوه بر این در بازی با ذوبآهن باید به مظلومی ثابت شده باشد که بازی دفاعی تیمش را فلج میکند و او چارهای ندارد جز اینکه تاکتیک هجومی تیمش را حفظ کند. به همین دلیل توجه به خط حمله برای سرمربی استقلال از اهمیت بالایی برخوردار است و بدون شک او باید بهترین انتخاب را داشته باشد. به همین خاطر این سوال مطرح میشود که آیا مظلومی دوباره ریسک میکند و پروپژیچ را مثل بازی با ذوبآهن بازی میدهد یا ترجیح میدهد فعلاً تا این بازیکن با تیم هماهنگ شود، از همان آرش برهانی در خط حمله استفاده کند؟

استعدادی که بدون استفاده ماندهبا وجود تمام کم و کاستیهایی که مظلومی در تیمش داشته اما نمیتوان وفور بازیکن خوب در برخی پستهای این تیم را نادیده گرفت. تا آنجا که این موضوع باعث نیمکتنشینی بازیکنان خوبی چون یعقوب کریمی، بهنام برزای و محسن کریمی شده است. با رسیدن فخرالدینی بعید نیست خرسندنیا هم به جمع نیمکتنشینها اضافه شود.
طبیعی است که نمیتوان از مظلومی انتظار داشت همه این بازیکنان را بازی دهد اما واقعیت این است سرمربی استقلال میتواند با وجود این مهرهها انتخابهای بهتری برای ترکیب تیمش مقابل حریفان داشته باشد. ضمن اینکه وجود این بازیکنان روی نیمکت خود دلگرمی بزرگی برای استقلالیهاست و دست مظلومی را حسابی باز میگذارد                                           



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 30 مرداد 1394برچسب:, | ساعت : 10:6

آخرين مطالب ارسالي

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
خرید مونوپاد">خرید مونوپاد
خرید هاست لینوکسhttp://">خرید هاست لینوکس
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال تاج اخبار و... و آدرس esteghlaltaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 1
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 31
بازدید کل : 1087
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1