صفحه حمایتی استقلال|ابزار رایگان وبلاگ
استقلال خوزستان پرسپولیسی دارد نه ما!

منوي اصلی

لينکهاي سريع
موضوعات

آرشيو مطالب


لينکستان

اگر مي خواهيد با وبسايت ما تبادل لينک کنيد لينک ما را با نام " استقلال تاج اخبار و... " قرار دهيد و در بخش تماس با ما و يا نظرات لينک خود را قرار دهيد.
قالب سبز سفارش قالب


تبليغات


استقلال خوزستان پرسپولیسی دارد نه ما!



فوتبال ایران لیگ برتر - سیاوش بختیاری‌زاده سرمربی استقلال اهواز در هفته چهارم بازی بسیار حساسی مقابل استقلال تهران پیش رو دارد. این اولین بازی پخش مستقیم برای این مربی در اولین فصل سرمربیگری‌اش در لیگ برتر است.
براي بازي حساس با استقلال تهران هراس و دل‌نگراني نداريد؟
نه، همه بازي‌ها حساس است و تقابل با تيم‌هاي پرطرفدار پرسپوليس و استقلال فقط بيشتر به چشم مي‌آيد! بازي با استقلال براي هر تيمي دشوار است خصوصاً آنكه اين تيم به ذوب‌آهن باخته و اصولاً استقلال تيمي نيست كه بخواهد دو بازي پشت سر هم را ببازد و به بحران برود.

بالاخره بردن استقلال كار سختي است يا آسان؟!
به هر حال استقلال با سابقه و قدمتي كه دارد و با اين همه ستاره كه براي قهرماني بسته شده، نمي‌خواهد مقابل ما هم بازنده باشد اما تمام اين مسائل هم براي ما اهميتي ندارد و كارمان را دشوار نمي‌كند چون ما مي‌خواهيم ببريم!

گفته مي‌شود بعضي از بازيكنان تيم‌تان پرسپوليسي هستند!
اين مسئله مربوط به بازيكنان فولاد نوين است. مي‌دانيد كه چند نفر از بازيكنان فصل پيش اين تيم در ابتداي اين فصل به استقلال خوزستان پيوستند و آنها پرسپوليسي هستند. ما خيلي دير تيم را تحويل گرفتيم و نتوانستيم كسي را از فولاد نوين جذب كنيم. اين ماجرا مربوط به استقلال خوزستان است نه استقلال اهواز!

پس در تيم شما كسي تعلق خاطري به تيم‌هاي بزرگ پايتخت ندارد؟
كاملاً همين‌طور است، بازيكنان ما نه پرسپوليسي هستند و نه استقلالي و تنها به تيم خودشان تعصب و علاقه دارند.

براي اين بازي غايب نداريد؟ مصدوم يا محروم؟
محمد غلامي در عضله پشت پاي راستش با كمي اسپاسم مواجه بود. خودش دوست داشت تمرين كند ولي من اجازه ندادم؛ سعيد قزلكچي هم كمي مصدوميت دارد ولي من اميدوارم پزشكان تيم هر دو را به اين بازي برسانند البته ما جوانان خوبي هم داريم كه مي‌توانند خلأ هر بازيكني را پر كنند و نگران غايبان نيستم.

براي سرمربي استقلال كري نمي‌خوانيد؟
نه، آقاي مظلومي استاد و پيشكسوت من محسوب مي‌شوند البته شدت گرماي اهواز بسيار بالاست و من نگرانم كه براي بازيكنان استقلال تهران مشكل جسمي و تنفسي ايجاد شود.

استقلال تهران را در ليگ پانزدهم چطور ديديد؟
نيمه دوم بازي تيم استقلال مقابل ذوب‌آهن مرا به فكر واداشت. من در اين نيمه چيزي از استقلال نديدم و نمي‌دانم آناليز يحيي گل‌محمدي خيلي قوي بود يا استقلال تهران مشكلي داشت كه آن‌طور بازي كردند. اميدوارم اگر مشكل از تيم مظلومي باشد بعد از بازي با ما حل شود!

شما موافق استفاده از گرما به عنوان يك حربه ميزباني هستيد؟
نه؛ من آدم بي‌رحمي نيستم و خوب مي‌دانم ورزش در هواي بالاي 32 درجه يعني خودكشي محض! اما سؤالم اين است كه چرا در حالي كه مردم خوزستان با مشكلات بسياري از قبيل ريزگردها و... مواجه‌اند، كسي بحث سلامتي مردم را پيش نكشيد اما همين كه پرسپوليس آمد و باخت و حالا استقلال قرار است بيايد، ناگهان همه به فكر سلامتي فوتباليست‌ها و گرماي خوزستان افتادند؟ چرا مثلاً كسي نگران سلامتي بازيكنان سياه‌جامگان نبود؟ فكر مي‌كنم جواب كاملاً واضح باشد!                                           

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





موضوع : <-CategoryName-> | نويسنده : علیرضا

بازديـد : مرتـبهتاريخ : جمعه 30 مرداد 1394برچسب:, | ساعت : 10:2

آخرين مطالب ارسالي

درباره ما


به وبلاگ من خوش آمدید

نويسندگان


لينک دوستان

ابزار وبلاگ
خرید لایسنس نود32
خرید مونوپاد">خرید مونوپاد
خرید هاست لینوکسhttp://">خرید هاست لینوکس
جی پی اس ردیاب ماشین
ال ای دی هدلایت زنون led
جلو پنجره زوتی

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان استقلال تاج اخبار و... و آدرس esteghlaltaj.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





قالب سبز

امکانات


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وبلاگ:

بازدید امروز : 10
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 11
بازدید ماه : 40
بازدید کل : 1096
تعداد مطالب : 31
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1